a8d gebelikte hiç bir kanama normal sayılmaz lütfen doktora gidin. Şu an 10 haftalık hamileyim 7. Haftadan beri düşük riski ve kanama yüzünden ayağa kalkmam yasak. Başta kahverengi lekeler şeklinde olmuştu benim de. Sonra kanamalarım oldu.
Korkutmak ya da moralinizi bozmak istemem ama yerleşme kanaması değilse bir an önce önlem alınması gerekebilir. Umarım olumsuz bir durum yaşamazsınız, çok geçmiş olsun 🤲🏻