Iloss_06 Kızlar bebişin kıyafetlerini yıkayacagım kaç derece de ve renkli beyaz ayrı mı yıkamalıyım? Üzüm sirkesi ile makinayı temizlesem sorun olur mu? Bir de çorapları vs makina çeker mi?🙁
bireylulmeselesii Iloss_06 30 da günlük yıkama da yıkadım. Köyü renk beyaz ve açık renkleri ayrı yıkadım. Çoraplar falan da kaybolmadı
Polenpolen52 Iloss_06 canım koyu ve açık renklıler olarak ayır daha yenı yıkadım hepsını suan utu ıle ugrasıyorum, kesınlıkle kırmızılı bırseyler varsa acıklar ın ıcıne koyma ,
Fasulyem2 Iloss_06 evet ayırın renklerini öyle yıkayın 30 derece kısa program yıkasan yeter yeni kıyafetleri. bir de çorapları yıkama filesine koyun çok küçük olduğu için benim lastik aralarına kaçıyor yıkamıyo çorapları. Eşdivendir çoraptır bunlar yıkama filesinde yıkıyorum. :)
Iloss_06 bireylulmeselesii Ilk yikama kirli degiller diye bebek yumuşatıcıyla yıkadım ben sadece bi sorun olur mu
Iloss_06 Polenpolen52 Oyle yaptim canım fakat sadece bebek sıvı yumuşatıcıyla yıkadım kirli degiller diye herhangi bi sorun olmaz dimi
2kizanasi Renkleri mutlaka ayırın hangisi renk verir vs bilemeyiz şuan ilk yıkama olduğu için 30 derece de normal veya hassas da yıkayabilirsiniz
bireylulmeselesii Iloss_06 yumuşatıcı yi ilk birkaç ay önermiyorlar canım ya. Bise olacağını sanmam ama sen bi daha yıkama. Ben yumuşatıcı aldım ama kullanmıyorum hiçbirine
Gudu Iloss_06 Keşke deterjan da koysaydın sonuçta bunlar atölyede yerlerde toz kır dolu içi. Kirli olmamaları onların cok temiz olduğu anlamına gelmiyor. Renkli , beyaz , koyu renkli diye ayırın renk vermesin.
Iloss_06 hunilimom Bende dediginiz şekilde yaptım fakat sadece bebek yumuşatıcısıyla yıkadım bi sorun olur mu
Cnsl32 Iloss_06 narin 30 derece ile Dalan’ın sabun tozuyla yıkadım makinede renklileri beyazları ayrı ayrı attım bide battaniyeleri uyku setlerini falan yıkadım ayrı
Fasulyem2 Iloss_06 deterjan kullanmadın mı yani cnm? Bilmiyorum ki hiç öyle yapmadım deterjan ve yumuşatıcı beraber kullandım. Ya da sadece toz sabunla yıkıyordum
hunilimom Iloss_06 ben sıvı yumuşatıcı sıvı deterjan kullanmadım ama deterjan kullanmak daha iyi olurdu
Withminou Iloss_06 kokulu yani parfum icerdigi icin ilk 3 ay yumusatici kullanmamalisin kokusuz sabun tozuyla yikasan daha iyiydi
Kuzuannesi Iloss_06 bende yeni yıkadım önceden makineyi temizlemedim 30 derecede 800 sıkımda kısa program açtım. Yünlü orlon tarzı kıyafetleri 400 de sıktırdım.beyazlı ve renkli olarak ayırdım çorapları da birlikte yıkadım kaybolma vs olmaz zaten. Dalinin yenidoğan deterjanını kullandım yumuşatıcısı da çok güzel sıvı deterjan olduğu için ekstra durulama da yapmadım. Evde kuruttum evde mis gibi bebiş koktu. 🌸🐣
Iloss_06 Kuzuannesi Bende dalinle yıkadım fakat çamaşır yumuşatıcısını kullandım bir tek kirli degiller diye sorun olur mu 😊
Fasulyem2 Iloss_06 zaten ütülüceksin de yeterli olur gibime geldi bana da. Kolay gelsin darısı başıma 33. Haftadayım daha yıkayamadım ikinci hamileliğim bu haftaya yapmak istiyorum kısmetse
Hilalkhrmn417 Iloss_06 30 derecede kısa programda yikasaniz da olur 12 dk 15 dk hangisi varsa artık makinenizde..
Iloss_06 Fasulyem2 Teşekkür ederim seninde haftan yakın yavaştan başla bebişlerin sagı solu belli olmaz 😊
Fasulyem2 Iloss_06 aynen öyle cnm ama üşengeçlik çok beter bişi 😂 ilk gebeliğimde 37 de kapattım çantayı 38 de doğurdum :D haftaya başlıcam ya yaparız eşimle insallah yavas yavas yıkamalar kolay da ütülemek zor olcak agırlaşmıyım daha fazla.