Hayırlı ramazanlar ❤️ Yıllardır ilk defa bu mübarek ayımız güzel geçiyor 7 yıldır evladımız olmadı Rabbim nasip etti zorluklarla hala da mücadelemiz devam ediyor 😢
Kızlar 7+4 tüp bebek ile hamileyim Yarın kalp atışı için gideceğim transfer günümden bu yana sürekli pembe kahverengi lekelenmelerim oluyordu bugün kırmızı kan geldi çok korktuk acile gittik ultrason yok dediler doktorum kalçadan iğne ve serum yapılsın demiş birde makattan fitil kullandım 2 saat dinlenip geldim yarın kalp atışı için gideceğim kulun kula duası sevaptır inşallah bebeğime bişey olmaz sizlerden sadece dua istiyorum yalvarırım o kadar yoruldum ki… 🙏