BusraGkc Kızlar etrafımdaki herkes bu sene erkek senesi diyor. Yılbaşından itibaren hamile kalanların çoğu erkekmiş sizce de öyle mi ? 😂
Deletedmom627372 BusraGkc ay inşallah benim de kızım olur sağlıklı sıhhatli ilk çocuğum erkek bunda yine oğlun olur diyolar 😒
susam111 BusraGkc evet bende iki gün önce öğrendim erkek 🥰 ama şimdi bir moda var galiba ilerleyen zamanlarda cinsiyet değişiyormuş 🤭🤭
BusraGkc Sibelalagoz0 ben de yeni öğrendim hamile olduğumu. Kime söylesem kesin erkek diyor herkese inat kız olacak 😂
demirrleydi_ BusraGkc banada diyolardı erkek senesi sende erkek doğuracaksın diye ama benim Allah’ın izniyle bi prensesim olucak 🥰
demirrleydi_ BusraGkc Allah razı olsun canım inşAllah bi kızın olur seninde ama içinden ne geçiyorsa ona inan ben 6 aylıkken öğrendim gostermiyodu kendini ama ilk baştan beri kızım olacak diyodum öylede oldu☺️
BusraGkc Deletedmom627372 insanların yorum yapmasına sinir oluyorum zaten. Ne istediğini biliyorlarsa moral bozmak için yapıyorlar sanki
Aminegokce Deletedmom627372 ne hissediyorsan o çıkıyor ilk kız hissediyordum ikinci de erkek hissediyordum ikisi de doğru çıktı
Deletedmom627372 BusraGkc oğlan delisi bu millet valla hele de benim eşimin babası bide benim halam 🤦🏻♀️
aysun35elmas Benim de bi oğlum var 1.5 yaşında şuan 10 haftalık hamileyim erkek diyenlerin yorumlarını okudukça bi irkildim 😂😂 inşallah benim de süslü bi prensesim olur çoook istiyorum
Minnacksevdack BusraGkc geçen sene kasımda hamile kaldım ama erkek. Bu sene erkek gibi biraz. Kimi duysam erkek 🙊