Arkadaşlar 20ci haftalarda başladı hala geçmeyen rahimde ağrı yatakta donemiyorum kalkamıyorum oturup kalkamıyorum otururken iyi yeterli ayağımı kaldirmayayim kaldırmak çok güç oluyor . Bunun için doktor nidicard 10ml diye bı hap verdi biraz geçmişti bu hap ne için bilen kullanan varmı hapı bıraktım smdi yine ağrım çok