Sibb Haticeyurteri55 en iyisini yapıyosun bende bugun ancak acile gidebilirim sıra bulamıyorum inşallah çok kötü ilerlememiştir
Haticeyurteri55 @Sibb inşallah bakarlar ama sizim haftanız erken inşallah kolestaz değildir. normalde 30 haftalardan sonra başlar demişti benim doktorum bende öyle oldu.
Sibb Haticeyurteri55 bilmiyorum inşallah bişi çıkmaz kremle falan gider çünkü çok kötüyüm yatagımın içi bile sadece vucudumun döküntüleri yaklasık bir aydır var ama bu bir haftadır uyuyamıyorum nerdeyse
Neslikra06 Haticeyurteri55 peki kaç lira canım her yerde farklıdır belki ama en azından genel bi fikrim olsun bende de var kaşıntı vücudumda 32 haftadan beri 35+1 im hala geçmedi kandaki o değerlerim normal çıktı ama bende düşündüm safra asidi testi yaptırmayı
esinnnnn1 Haticeyurteri55 tamamen bitirmedi ama çok rahatlattı tabi . Zaten tamamen geçmesi doğumdan sonra oluyormuş.