Akgdk91 surekli oluyordu baslarda ilk once magnezyumu ikiye cikartti doktorum igneyi uc gunde bir yapti cunku sancim 100 e cikmisti bir hafta sonra duzeldi bes gunde bir igne oluyordum sonraki hafta devam edince sancilarim doktor adalata baslatti 22. Haftadan itibaren iciyorum 30 haftalikken igneyi biraktim bir etkisi olmaz artik diye progestan ekstra adalat ile tansiyonumu cok dusurdugu icin kullanmayi biraktim. Rahim kendisi yapiyormus tembel dedi doktorum bebegi istemedigi icin kasilma hareketleriyle atmaya calisiyor dedi acik acik. 33 olucam az kaldi sukur gelmedi icini ferah tut dinlen bol bol ev isi falan yapma birsey olmaz Allahin izniyle