Senary sivilce ne kelime mayın tarlası gibi oldum, bir ay bekledim geçer diye geçmeyince cildiyeye gittim tek bir tane krem yazabiliyorlar zaten hamilikte kullanılabilen. Onda da 10 hafta sonra etki eder dediler 10 hafta bitti ama yüzüm hala Sivilceli ve sönen sivilcelerin izi dolu 😅