Jrkcmno 38 haftadan sonra yeşil alana gidiyorsunuz artık çünkü randevu alınamıyor daha sonra ben sarı alandan giriş yaptım doguma o zaman nöbetçi ayşe hoca vardı normal dogum olmasına o karar verdi 5 cm açıklıktan sonra beni dogumhane bölümüne aldılar suni sancı ile sancımı arttırdılar yattıgınız odada dogum yapıyorsunuz sancıyı çektiğiniz yerde o zaman refakatçınız yanınıza bulunuyor bir tek doktorlar gelip muayane ederken çıkarılıyor dogum başlayınca bir tanesi dogum yaptırıyor ama asistan olayı çok fazlaydı ama o an hiç bir şeyi hatırlamıyorsunuz sonra dogum yapılıyor ve hemen bebege çocuk doktoru bakıyor sizin dikiş durumunuz varsa dikiş atılıyorsunuz bana yasin hoca atmıstı dikiş atılırken sohbet ediyordum 😂 daha sonra akşama özel odaya çıkarılıyorsunuz ben tek kişilik odadaydım tertemiz herşey baya ilgililer her dediğiniz yerine getiriyorlar çekinmeden söyleyebiliyor sunuz 🤗