Vahabova benim normalde kalp rahatsızlığım var, kronik hastayım bir yerde. 25.hafta itibari ile çarpıntılar bende de başladı ben kalp hastalığıma bağladım ilk etapta, evde parmaktan ölçmeli cihazım var onunla takip ettim ara ara 140lara kadar çıktı. Bazen yatarken otururken hiç bişey yapmazken oluyor. Kan tahlili yaptırdım sorun yok. Tansiyonda normal. Doktora sordum gebelik ilerledikçe olabilir dedi. Kaça kadar çıktığına ve ne hissettiğine bak dedi. Sırt üstü yatmayı önermiyor ve çarpıntı başladığında hemen kendini güvene alıp otur dedi. Ikınma hareketi yapabilirsin bu nabzı dengeler. Yada internetten bak, tek taraflı karotis masajıda yapabilirsin