Ozlemyeni Normal mi acaba? Orda mi hissetmeliyim? Bi dolgunluk var kasiklarimda.normalde gobegimde hissediyodum ama bugün asagida kasiklarimda
Ozlemyeni Polenpolen52 Ecemselmaarslan _momy_ korktum ya vajinama vuruyo diye ne bilim.dun ustteydi bugun hep asagida
Mehtapca06 Sizin nasıl birşey hissettiginizi bilmiyorum da benim 22 haftalıkken döndü baş geliş o yüzden sürekli popomda falan baskı var
Mehtapca06 Ozlemyeni valla bir doktor öyle dedi biri alakası yok olabilir dedi bilmiyorum şimdi 27 haftalıgim bir sikayetim yok bakalım