Benimde 7si 5 gündür belim ağrıyor ve sağ kasigim yoğunluklu olmak üzere kramp titreşim biri tutup çekiyor gibi saçma sapan şeyler yaşıyorum 😀 2 gün öncesine kadar göğüslerim hassasti. Adet olacak gibi ıslaklık hissediyorum ama normal akıntı var. İnşallah adet olmam. Çok umitliyim bu ay inşallah ümidim kirilmaz 🤲 hiçbirimizin inşallah,🌸