Merhaba kızlar
Henüz çok acemiyim ilk kan testi verdiğimde beta hcg değerim 33 idi. 10 gün sonra tekrar kan verdim 5055 olmuş. 5 haftalıkken ultrasona girdim kese büyüktü ama doktor ikiz vs demedi çift kese var falan da demedi. Değerimin bu kadar yükselmesini ben ikizlere bağladım sanırım. Perşembe günü kalp atışını duymaya gidicez. Sabredemedim size yazdım sizce ikiz olma ihtimali var mı?