busraaozann bu hastanede 8 kez serum taktırdım. Hepside mecburen acilde takıldı. Her serum 3 saat sürdüğü için bir çok şey gördüm. Acili konusunda kesinlikle katılıyorum. Çok tecrübesizler. Her şeyi baştan savıp sürekli ya sevk diyorlar yada bu doktor bizde yok çağıralım deyip ekstra ücret talep ediyorlar. Bir hastanede belli branşlarda nöbetçi doktor olur. Bu hastanede sanki hiç biri yok gibi. Yoksa hastane tertemiz, bazı doktorları iyi.