Aslymn Epidural doğum yani prenses doğumun yan etkileri olursa diye Rabbimin yardıyla normal doğum istiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ama kararsızım
serpilctn Aslymn benim arkadaş bir ay önce epidural doğum yaptı şiddetle tavsiye ediyor o olmasaydi tüm saçımı başımı yolardim diyor 😀😀öyle acı yok diyor çok rahat diyor ne bi bel ağrısı oldu ne bisi bu kişiden kişiye değişir tabi 🤷♀️
35lavanta Aslymn Kızımı epiduralli normal doğumla kucağıma aldım 3 sene geçti hala epidurali kim bulduysa soyuna sopuna dua ediyorum 😂😂😂 Şimdi oğluşumuda nasip olursa öyle doğurucam ❤️