----38--46 mervegly_7 dogumuda mı orda yapacaksın kocaları iflas ettirmeyin bacılar🤣 onlar bize her zaman lazım
betulyc ----38--46 muayene ücreti şuan 400₺ canım ben en başından beri gidiyorum son günlerim 40+2 oldum
Serapcemre ----38--46 😒devlet hastaneleri vs korkutuyor beni uzak dursun dogum konusunda diğer şeylerde giderm ama
betulyc ----38--46 herkesin maddi gücü bir değil sizde isterseniz tabii ki özele gitmek ama gerçekten çok pahalı ben kendim de çalıştığım için gidebiliyorum yoksa doğum da 9 bin TL
Serapcemre ----38--46 yok ben size bir şey demedim ki kendi adıma konuştm yoksa ben korkmasam ben de devlete giderm özele o kdr para bayılmak istemem:/