Bilerek ünlem koydum ki girip okuyun geçen postta açmıştım acıyor mu diye çok değil diyenler oldu sağolsunlar sitemim o acıyor diye kıyameti koparanlara sanırım hiç alttan muayene olmadı nerdeyse aynı şey bir saat önce çatı muayenesi oldum zorla oldum oda hiç açılmam olmamasına rağmen hemşire zorladı bile ona rağmen normal bi sızı oluyor o an tabi baskı oldğu için kasıyorsunuz kendinizi ama ah bile demiyorsunuz gerçekten çok ciddiyim hiç korkmayın kötü yorumları okumayın alttan ultrasonla aynı nerdeyse 😇