Asliiiiaslannnn 6,5 aylık bebeğimin kalbi durmuştu kontrole diye gittim kalbinin atmadığını iki hafta karnımda öyle taşıdığımı öğrendim. O gün dünya başıma yıkıldı. Yer yarılsada içine girsem dedim. Normal doğum yaptırdılar suni sancıyla bebeğimi görürsem bende ölürüm unutmam dedim. Önüme çarşaf koydu doğum yaptığımda kordon dolanmış yavruma elinle dolasan dolanmaz dedi doktor. Kim bilir nasıl acı çekti kordon dolandığında dedim. Aklıma türlü türlü şeyler geldi. 2019 dan bu yana kendime gelemedim bebek ağlama sesinde bile kötü oluyordum. RABBİMİN vardır bir bildiği. Verende o alanda. Kendini hazır hissettiğinde tekrar dene. En ummadığın anda doldursun RABBİM kucağını. Sabırdan başka çare yok.