Merhaba bayanlar.14 haftalık gebeyim ve 6 kilo aldım.duygu durumum bozuldu.38 yaşındayım,ilk gebelik..ilk 3 ay ciddi vitamin desteği ve progestan kullandım.onlar neden olur mu sizce? Çok fazla yemiyorum ama acıkınca dayanamıyorum.önerilerinize açığım.