Arkadaşlar enfeksiyon ve kaşıntısı olanlar her tuvalet sonrası yıkanmayın çünkü vajinanın iç kısmında bir sıvı var vajinayı mikroplara karşı koruyan,ve onu yok ettiğinde enfeksiyon ve mikrop kapmaya zemin hazirliyoruz.sadece silin peceteyle ve kuru kalmasına özen gosterin günde sadece bir kere yıkayın yikadiktan sonra mutlaka kurulayin kuruladiktan sonra bir peçeteye elma sirkesi sürun tanpon yapin sonra tekra kurulayin camasirinizi giyin bunun yanında camasirinizi giymeden utuleyin.sirke yöntemini birkaç kere tekrarladım öyle geçti ben böyle yaptım hiç Dr gitmeden kasintimdan kurtuldum.suan 34 haftaligim çok şükür iyiyim.