Selam sevgili anneler,
Geçen gün gebelik kolestazıyla ilgili post açmıştım. Dün doktorumla görüştük, kolestaz varmış maalesef ama Allah’tan hemen sezeryan gerektirecek derecede değil dedi. Ursactive yazdı. Kullanmaya başladım. Prospektüste ilacı kullanırken diyet beslenmeden bahsetmiş. Kolesterolü yüksek yiyeceklerle beslenmeyin vs demiş. Bilgisi olan var mı? Doktorum bir şey demedi bu konuda. Sadece ilacı kullanmamı söyledi. Bir de yan etkisi ishal diyor, yaşayan oldu mu? Ben ilaca başlamadan kabızlık yaşıyordum, ilaçtan sonra normale döndü ama ishal olmaktan korkuyorum. Acaba diyet beslenme bunun için mi gerekli? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim🥺🙏🏻