114256 tansiyonunuzu ölçün çarpıntı anında şeker değil de tansiyonda çarpıntı falan oluyor. Benim gebelik şekerim var 30. Haftamdayim. Hamileligimin ilk zamanlarında tansiyonum da yüksekti. Malesef ikisini de tecrübe ettim yani 😊 şeker daha çok terleme, agizda kuruluk ve çok susama gibi belirtiler veriyor.