Esradamla bu haftalarda normalde duyulur başka bir doktora daha git bence oda aynısını derse kafan daha rahat etmiş olur,bende yaşadım bu süreci çünkü bana 6 hftalikken atmıyor dediler ben bekledim sonra atar diye 8 haftaya kadr ama yine atmadı aldilar ama çok şükür hemen yine hamile kaldım şuan 7 ayligiz :)