HillKse amh degerim 0, 05di 31 yaşımdayım, eşimin de sperm sayisi düşüktü direk tup bebek dediler. Martta belli oldu temmuzda tedaviye başladım tup bebek yöntemiyle suan 9 haftalık hamileyim. Düşünüyorsanız asilamayla filan zaman kaybetmeyin zaten o amh degerine rapor çıkıyor direk tup bebek yaptirin.eşimde sorun olmasa da kesin tup bebek yaptırın demisti doktorlar. Cok sukur ilk denemede oldu.