happycat yoooo hiç bişey yapmadım benim iştahım yoktu herkes yemek yemem için yalvarıyordu resmen 🥴 ilk aylarımda kahvaltıda ceviz zeytin peynir cay ekmek seklinde yaptım. Ara öğün 1 muz yiyiyordum. Akşamda mevsim salatası bolca yiyordum 4 ayım böyle gecti resmen başka bişey istemiyordu canım 🥴 kışa denk gelmişti. 4 aydan Sonrada her gece 12 de 1 saat yürüyüşe cıktım eşimle. Yaz gelince de yemek aramadım hep meze tarzı yıyordum acıkcası kısır patates salatası havuc kabak tarator VS. Seklinde. Ev yemeği yiyemiyorum midem bulantım hiç olmadı ama yağlı gelıyordu canım hiç yemek istemezdi. Hergün 2 bazen 3 dondurma yerdim. Kılo almadım ilginç bir sekilde bu 6 kıloyuda 6.aydan sonra 3 ayda aldım yani 🙄 bebeğim 3700 54 cm dogdu. İlaç VS kullanamadım değerlerim iyiydi. İlk 3 ay folik asit son 1 ay kan ilacı kullandım o kadar 🤷