İyi günler ya benim bir sorum olacaktı ben bu ay ovulasyon testi takibi yaptım çatlamanin üzerinden 11 gün geçti bugün sol kasığımda batma oluyor ve afedersiniz sanki regl gelmiş gibi hissedip bı bakıyorum hiçbirsey yok bugün pazar ve evim uzak diye testte alamıyorum bizim burda sağlık ocağı var salı günü yani catlamanin üzerinden 13. Gün tahlil vericem başına böyle bir durum gelen oldumu