Sebiha0505 Merhaba anneler bugün sağlık ocağında test yapıldı 17. Haftadayım protein pozitif çıkmış yarın tekrar çağırdılar gebelik zehirlenmesi mi başka bi neden mi diye kadin doğuma yonlendircem dedi başına böyle bişey gelen var mı nedir bu ? Korkuttular beni
Hafizeipek Sebiha0505 idrarda protein kaçağı preeklemsi belirtisi ama 24 saat boyunca çıkarsa sanırım 🤔
Mrymarvs Sebiha0505 benimde çıkmıştı düzenli bol su içmemle geçti şuandada yüksek tansiyon problemiyle karşı karşıyayım 😑
Sebiha0505 Mrymarvs sağlık ocağı ebesi arayıp bu şekilde konuşunca bi korkmadı değilim su içmeye çalışıyorum ama sanırım yeterli gelmedi