fatma123445 Kızlar saat 2 gibi kanlı bir sıvı geldi kasıklarım ağrıyor ne yapmalıyım hemen gideyim mi acile
nurcan_26g fatma123445 kaçıncı haftadasiniz ağrılarınızin yoğunluğu önemli tabi doktorunuza yine sorun bazen nişandan haftalar sonra digum olabiliyor
Deva22 fatma123445 yanlış yönlendirmek istemem ama gebe egitiminde bize ağrı aralıklarını kontrol etmemizi söylediler siklasinca hastaneye geçin dediler doktoruna bir yaz istersen
Yaseminn2 fatma123445 benimde acik renk kanli su geldi hemen hastaneye gittim canim, nst ye sokup alttan muayene ediyorlar hemen. Benim ama hic acilmam olmadi. Sezeryan dogum yaptim. Suyun geldigi icin hastaneye gitmelisin.
fatma123445 nurcan_26g çok sık ağrım olmuyor sanki adet oluyormuş gibi kasıklarım ağrıyor. 40 haftamdayım devlete gidicem
superrmomy Kanlı akıntı varsa hastaneye gitmeniz gerekiyor. Belki doğum başlıyor önlem amaçlı muayene olun doktorunuz sizi en doğru şekilde yönlendirir
KonuMankeni Düzenli ağrı önemli canım. Eğer suyun gelmediyse gitmene gerek yok sanırım şu etapta. Ağrıların sıklığını takip et
Meryy69 fatma123445 sakın zaman kaybetme bir an önce git kuzum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 ❤️
Hilalkl fatma123445 git canım 40 haftalar önemli doktor kontrolünde ol bence ben 38 haftalıkken nişanlım geldi gittim acılmam başladı suyum gelmemişti herkesin suyu kendi gelicek diye bişi yok