Merhaba Kızlar biz bugün tam 19. Haftadayız Sağlık Ocağına gitmiştim bana idrar yolu enfeksiyonun var demişti munorol şase yazmıştı onu içmiştim ama 4 gün oldu hàlà Yeşil Parçacıklı Akıntım oluyor ve ben bundan dolayı tedirginlik yaşıyorum bunu yaşayan ve sağlıkla atlatan var mı yazarsanız sevinirim teşekkür ediyorum şimdiden🙏🏾❤