Meleekk Ya kızlar nasıl çıkıo bu leke. Her zaman eşimde çitileyip öyle makinaya atıyorum. Ama çok az kalıo yine iz.uni baby deterjan çıkarmıo lekeyi. Siz nasıl çözüm buluyorsunuz 🤔🤔🤔
Gny18 Meleekk beyaz sabun kullana bilirsiniz o da işe yaramazsa vanish kosla kullan önce kucik bi legende kıyafetin ustune dok kapagiyla yay yarim saat sonra makinaya at gule gule lekeler.
Feyza-nur Meleekk duru granül kullanıyorum ve hiç çitilememe gerek kalmıyor bir kaç gün kalsa bile çıkıyor eger bir kaç gün kldıysa kaka olan yere cok az deterjandan koyuyorum daha güzel temizliyor
Prenseslerimm_3 Meleekk bizde bu ara sırtımıza kadar yapıyoruz büyük tuvaletimizi ben direk makinaya atıyorum normal deterjanla yıkıyorum direk pırıl pırıl çıkıyor (ariel) bebek deterjanı çıkarmıyor lekeleri
Meleekk Gny18 Deniz2961 Teşekkürler kızlar bunu da deniyim Bi 🥰🙏 çitilemek de zaman alıo. Bebişle zor oluyo valla. Hemen çitiliyorum iyice leke kalmasın diye ama kalıo işte. Bide hemen çitilemesem kıyafetler çöp olur heralde 😬
Meleekk Feyza-nur az da olsa bekletmiyorum öyle kaka olunca. Çitileyip atıyorum hemen ama yine de kalıo. Deterjanı değiştireyim bakalım. Deniyim Bi duru granülü de 🥰teşekkürler 🙏
Gny18 Meleekk rica ederim canim ben çamaşır suyu da kullaniyorum ve 40 derece. 2 yıkama yapıyorum çamaşır suyu kokusu falan fa kalmıyor bide yumuşatıcı oh mis 😀şimdi linç tayfa beni mahf eder ama kızım 3 yaşinda hala kullaniyorum vazgeçilmezim çamaşır suyu 😅
Meleekk Prenseslerimm_3 alerji olur diye normal deterjanla yıkamıyorum ama deniyim. Önce normal yıkarım sonra kendi deterjanıyla. Benimki de 2 buçuk aylık. 3 aya az kaldı. Bu aralar ön tarafa bile taşıo ya. Anlamıyorum nasıl öne gelio 😅
Prenseslerimm_3 Meleekk alerji falan olmuyor inanın eskiden bebekler için ayrı deterjan mı vardı sanki bana hepsi para tuzagı geliyor lekeyi bile çıkarmıyor
Gny18 Meleekk aynen valla işte çamaşır suyu 😂 a 101 deki cicegim marka camasir suyunu renklilere bile koyuyorum valla icim rahat etmiyor cocuk parka falan gidince. Mikoplar gozumun onunde uçuşuyor masumlar apartmani safiye mood 😂
Meleekk Gny18 hiç renkli çamaşıra denemedim 😅korkarım denemeye. Beyazlamıyomu çamaşırlar 🤔😅😅hahsjajahha
Senary Meleekk canim arap sabunu tertemiz yapiyor ilik suda 2-3 saat beklet ve granur sabunlu detarjanla yika tertemiz oluyor ben sararmis ceyiz lekelerimi hep onunla cikarmistim🌸