Gulseher Bu aralar saçımı çok boyatmak istiyorum saçmalık olmasa asermek diyecem resmen doktoruma sorcam ama bir ay var kontrolüme boyatan var mı sakıncalı mı aceba gebeligimn 16 haftasındayim
Minnacksevdack Gulseher benim de beyazlarım çok fazla. gördükçe üzülüyordum. doktorum zaten evde boyama dedi ama amonyaksız boyayla boyamak istersen bir şey diyemem demişti. Boyadım 2 ya da 3 hafta oldu. Şu an 19 haftalığız. 🌸
Ezgidenizak Ben boyattım henüz birşey olmadı ama kendiniz boyamayın biri boyasın siz kokuyu almayın 🐣 8+5🐣
Hatice_gzr2505 Gulseher ben doktoruma sormuştum ilk üç ay tehlikeli dedi hatta Ombre gölge gibi şaç boyasını önerdi sebebi de saç diplerine temas etmediği için daha güvenli dedi bende 23 haftalığım doğumdan bir kaç hafta önce boyatacam