Kbra52 Yarın 13 haftalık oluyoruz doktor ikili tarama testi için çağırdı o sırada cinsiyette belli olabilir demişti en son 20 gün önce gittim doktora sizce yarın cinsiyet belli olur mu
Merve_KOPUK Kbra52 bebiş popoyu dönüp kendini saklamazsa büyük ihtimalle belli olur canm bende 12.haftamda öğrenmiştim 😊 ultrasona girmeden önce oruc tutmuyosan cikolata yee meyvesuyu ic hareketleniyo yavrular 😁
biranneeeeeee Kbra52 2 gün önce 12 haftalık gititm göremedik ama 12.haftada çoğu kişi öğreniyor bence sende öğrenirsin kesin
Kbra52 Happymami ya siz böyle diyince heyecanlanıyorum bazıları diyor ya kız biraz geç gösterir diye benim de içime kız doğuyor inşallah yarın belli olur ☺️
Happymami Kbra52 bende hep kız hissediyordum rüyamda bile kız görüyordum Doktorumuz çok ilgiliydi hiç kırmadan baktı😍😍
Rumeysa_Taylann52 Kbra52 evet netlik yok bağdaş kurmuş bacak arası açık değil ama doktor kız olabilir dedi neye göre anladı bilmiyorum bir şey almak istiyorum alamıyorum
Kbra52 Merve_KOPUK inşallah bende o günleri götürürüm bugun doktora 2. Çeyrekte aldım randevuyu sabırsızlıkla o saati bekliyorum ☺️