Gamzetmzkn Merhaba kızlar 20+5gunluk hamileyim 3 gun once kanamam basladi ve doktorum esinin asagida olduğu 10 gun dinlenmem gerektigi soyledi ve ilac verdi bu durumu yaşayıp duzelen varmi acaba
suleozturk Gamzetmzkn ne kadar aşağıdaymış? rahim ağzına yakın mı mesela doktor çok kısıtlı bilgiler vermiş ve bu durumda yapılması gereken direkt yatak istirahati sadece duş tuvalet ve yemek için yataktan kalkman lazım bir de ilişki kesinlikle yasak. bir dahaki kontrole kadar en azından yukarı çıkabilir ya da daha da rahim ağzına yaklaşmaz. ne kadar dinlenirsen o kadar sağlıklı olur senin için. arkadaşımda da vardı aynı durum çok şükür doğum yaptı ikisi de çok iyi şu anda.
tazebiranne_hg04 Gamzetmzkn bende yaşıyorum hatta rahim ağzını tamamen kapatmış benim kanamalarım oldu ama 2 haftadır iğne vuruldum progestan kullandım şuan boool bol yatıyorum bol bol dinlenmen lazım
Azimeka Gamzetmzkn haftanız erkrnmıs yukarı çıkabilir benim 28. Haftada asagıya düştü bidahada çıkmadı rahım agzını tamamrn kapatmıstı iki kere ani kan boşalmalarım oldu suyum gelir gibi kan boşaldı özeller tabikide kabul etmedi
Mlkysf Gamzetmzkn bende ilk hamileliğimde yaşamıştım bebegin eşi doğum kanalını tamamen kapattığı için sezeryan oldum benimde 20.haftada kesinleşti çıkabilir demisti çıkmadı ama çok şükür ben hiç kanama yaşamadım dikkatli olmak gerekiyor sadece uzun yol yürümedim ağır kaldirmadim ilişki zaten yasak bu şekilde 38.haftaya kadar gelebilmiştim
Ceylankosova tazebiranne_hg04 benimde rahimi tam kapamis durumda 20. Haftam bitti cok yukari cikicak gibi durmuyo dedi doktorum siz kacinci haftadasiniz
Ceylankosova tazebiranne_hg04 Allah yardimcimiz olsun risklerinde tedirgin oluyorum bazen egilirken bile korkuyorum
Ceylankosova tazebiranne_hg04 insallah saglikla sorunsuz kucagimiza aliriz peki ozel hastaneler bu durumlarda kabul.etmiyomus siz ozele mi gidiyosunuz
Ceylankosova tazebiranne_hg04 hmm amann olmasin burda bazi basliklarda okudum cogunu devlete yonlendirmisler burda bu riski alamayiz demislerde iyice korkuttular gozumu
Brck00 Merhabalar arkadaşlar aynı sorun bendede vardı tam kapatmamisti ama simdi34 haftalgim düzelmiş yukarı çıkmış çıkacağı varsa Rabbimden yukarı cikiyor
tazebiranne_hg04 Ceylankosova evet tüm özeller risk almıyor acil durumda devlete yönlendiriyor 1-2kez yönlendirdiği oldu kanamam olduğu zaman
Gamzetmzkn Cok şükür dun doktorumuz tekrar bakti ve yukari doğru cikmaya başlamış dedi 3 4 kere pihti geldi ve 2gun oncesine kadar pembe kanamam vardi hafta sonu telrar kontrole gidicez tamamen duzelmismi diye . Herseyin hayırlısı hepinize vok teşekkür ederim