Dün 22+2 günlükken detaylı ultrason yaptırdık Rabbime çok şükür ki bişey çıkmadı her şey yolunda. Ama doktor daha önceden de fetal eko istemişti detaylı ultrasondan sonra. Yani bi problem görüp de fetal ekoya yönlendirmedi. Tüm hastalarımdan yaptırmalarını istiyorum dedi. Ama bende hiç kimseden duymadım. Yaptırıp yaptırmamak da kararsızım. Allah korusun bişey cıksa bilr anne karnındayken zaten müdahale edilmicek yaptırmasak bişsy olur mu acaba