Kizilkafaa 17 haftalıgım burada 17 haftalık olup o kadar tatlı göbüşü olan anne var ki çok özendim ben hala hamiş gibi değilim, tatlış bir hamile ne zaman olacağıımm? 😂😂💖
kahvesever__ Kizilkafaa iç karnın büyüktür canım sonradan bebek büyünce bir çıkıyor yatakta yatamıyorsun şimdilik keyfini çıkar bence 😊
nazosss Kizilkafaa Yarın 15 haftalık olacağım inşallah. Benim çıkmaya başladı son dönemde ne yapacağım bilmiyorum 🥲🤦🏻♀️ Çok erken çıktı 🤷♀️😄
Demhat Kizilkafaa ben de 18+5 im ama nerdeyse ben hamileliğimi öğrenir öğrenmez göbeğim çıktı. Kalp atışı duymaya giderken bile pantolonum kapanmıyordu. O zamanlar gaz şişkinlik de vardı ama göbeğim hep vardı zamanla da büyüdü zaten
Merve_bolat Kizilkafaa kişiden kişiye göre değişir bazı kadınların iç karnı geniş olur çıkmaz bazılarınında dar olduğundan hemen belli oluyor ben 9 aylık oldum ama karnım 6 aylık gibiydi yoktu çok önemli olan bebek sağlığı
13-rayne-06 Ben 12+4üm kilo aldım zannediyordum göbeğimden dolayı ama sabah tartıldım aynı kilodayım göbeğim biraz büyümüş 🥰
Deletedmom727271 benim 30.haftadan sonra çıktı iki hamileliğimde de iç karnım geniş 😂😂😂 ağırlaşmamak çok güzel çıkmasın boşverin 🤭🤭
Deletedmom727271 Kizilkafaa fit anne değilim kız balık etliyim 😂😂 iç karnım geniş o başka bir durum 🤤 balık etli olduğumu da yazdırdın ya 🤣🤣🤣