Oylumbaska Merhaba 14+2 haftalık ikiz annesiyim göbek piercingimi ne zaman çıkarmalıyım. Doktorum biraz kilolu da olduğum için bu şimdiden çıkartmamın iyi olacağını söyledi ama kapanmasından ya da yırtılmasından korkuyorum. Deneyim eden var mı ???
Cansugamze_ Oylumbaska ilk gebeliğimde hemen çıkartmıştım bn ve kapanmıştı şuan yine var 16+5 haftadayım daha çıkartmadım eğer kilonuz varsa doktorunuzunda dediği gibi çıkartın bnce artık göbek büyüdükçe çıkartması acıtması falan zor olabilir birz
Seymaben Oylumbaska hamile piercingleri var arastirsaniz guzel olur cunku kapaniyor hemen cikarinca❤️😊
Oylumbaska Oylumbaska Seymaben silikon uzun olanlardan mı bahsediyorsunuz doktoruma danıştım acıtır dedi şimdiden göbeğim var yırtılma Yaşar mıyım?
Cansugamze_ Oylumbaska evet kapanınca tekrar deldirdim yırtılma yaşamadım ama 20. Haftaya gelmeden çıkarttım hemen karnımda büyümeye başladıydı zaten acıma olmuştu birz da