10 +6 haftalık hamileyim
Hamile kalmadan önce biraz kesip boyayacaktım ama kaldı
Saçlarım uzun biraz ve aşşa tarafları çok yıpranmış hep kabarık duruyor hiç sevmiyorum saçlarımı
Boyasam bu durum düzelir mi biraz da olsun
Çok boyamak istiyorum yaa özellikle bu haftalar da boyatan kar yaza bilir mi