haklisinesracim nurcan_26g ben karnım düşmeden doğurdum karnın düşmesine gerek yok aslında doğum için
Gamzeates nurcan_26g evet karnınız düşmüş ☺️ benim de ilk hamileliğim de o haftalar da düşmüştü karnım
nurcan_26g Nazlierdemir peki bunun doğumla bı bağlantısı var mı bilginiz varmı yani rahat nefes alabiliyorum yemek yerken rahatsız olmuyorum iki gündür bu halde ama bu kezde aşağıda adet sancısı gibi sancı hissediyorum ara sra süreklk değil
nurcan_26g haklisinesracim ilk doğumda benimde hiç dusmemisti bunda böyle oluncs merak ettim doğrusu 😊
Bedriye12 haklisinesracim bende 38. Haftadayım normal yapmak istiyorum beni korkutuyorlardı hep karnın düşmemiş yapamazsın diye yapılıyormuş demek ki