dnz_dnz Tgceetali_08 ben de yarın 31 hafta oluyorum. Üç dört gün boyunca karnımın alt kısmında ağrı oldu. Uzanınca geçiyordu. Bugün yok gibi ama ben de korktum bir şey olabilir mi diye. Rahim büyümesinden vs ağrı olabiliyor yazıyordu uygulamada, umarım ondandır
dnz_dnz AhsenAdaAda 31′e giriyorum inşallah yarın 💕 Alışveriş tamam sayılır ufak tefek şeyler kaldı ama dolap ve şifonyer gelmedi hala. Onlar gelince kıyafetleri yıkayacağım hemen. Bende henüz çatlak yok ama göbek deliğimin üst kısmı baya gerilmiş, açılmış sanki orda bir deformasyon olacak gibi. Olacak o kadar gerçi
Duygumiran Deniz2961 canm bn 29 haftadayim bnmde kasılmalar oluyo dr bana nst ye soktu normal dedi kafam karıştı şuan
Deletedmom727271 31 haftalığım yıkama ütüleme bitti. haftaya hastane çantası hazırlığına gireceğim. şikayetim çatı ağrısı ve bazen ağrılarım oluyor o kadar onlar da normal. 😊
Deletedmom727271 AhsenAdaAda eşim de evde olunca hallettik hemen 😊 bir daha ağırlaşınca çok zor oluyor. ikinci gebeliğim tecrübe ettim artık 😂 hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah 🤲🏼
Gudu AhsenAdaAda 31+6 da biz . Çok yorgun , cabuk yorulan , karnımı taşıyamıyorum resmen , uzansam bile yoruluyorum niye bu kadar böyle erkenden agirlastim bilmiyorjm. Allahtan herseyimi gecen haftalarda halletmistim. Valla bu haftalar zor geçiyor bana.