Srfe_01 Kızlar Allah aşkına bu post neden hergun ⅔ kez acılıyo herkesın doktoru var herkesın bunyesı Farklı vs vs hep aynı konuşmalar vallaha gına geldi 😕
Deletedmom7373700 Srfe_01 Ramazan’dan önce tutabilir miyim diye açıyorlardı dünden beri de oruç tuttum çok kötü oldum tutmasam mı diyolar 😂😆😆
MerveeD Srfe_01 bıhttıııııkkkkkk yaaaaa 🤷♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Tutabılen tutsun tutamayan tutmasın kardeşim on kişi aynı soruyu soruyor yeminle şu 2 gundur giresim gelmiyor uygulamaya bebek için değil oruc ıcın gırıyorum sanki 🤷♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Srfe_01 Deletedmom7373700 valla ya anlamış degılım ya canları sıkılıyo laf olsun dıyemı acılıyo anlamıyorum ama tutdum dıyo hem bısey olucak dıye korkuyorum dıyo dr sordum onermedı diyo siz tutuyormusunuz dıyo Allah aşkına dr sana önermediyse baskası tutsa ne tutmasa ne herkesın gebelıkte risk oranı Farklı
Srfe_01 MerveeD tıp bunu gebelıkte önermıyo dinende hamıleyken hoş görülmüş zaten doktorlar bangır bangır açıklama yapıyo onermıyoruz ama bazı hastaları ıkna edemıyoruz onlardada şu şu şartlarda risk yoksa tutabılır dıye bunlar anlamamakta ısrarcı resmen
Deletedmom7373700 Srfe_01 öyle maalesef. Sizce tutayım mı diye sormuş birisi. Bende ben tut desem tutacak mısın dedim 🤷🏻♀️😂
Srfe_01 #p21469645 ya Allah aşkına telafisini doğumdan sonra yap kafan rahat tut demı Allah sana telafı etme şansı vermıs maden korku var nıye tutuyon ya doktora sordum dıyo cevaptan tatmin olmamıs bıde bıze soruyo oylama yapıcak galıba
_aren Srfe_01 vallahi içimden geçen her şeyi yazmışsın bebeklerinide tehlikeye atıyorlar sonra tut allah sana böyle bi şans vermiş zaten. Anlamak mümkün değil, bende normalde hep tutardım ama gebelikte doğru bulmuyorum.
Soncul Srfe_01 hamile kadının oruç tutması da saçmalık geliyo bana bir senede tutmayın çocuk gıdasız kalcak sonrada ne kilo aldırır diye çırpınıyolar🤷🏼♀️
Srfe_01 Soncul hem tutuyo hem bısey olurmu dıyo madem endişen var tutma arkadaş 100 doktorun 80 ni tutma dıyor zaten
Soncul Srfe_01 su içmiyosun bütün gün sıvısı azalıyo sonrada nasıl çoğalcak diye soruyolar azalır tabi🤷🏼♀️
Srfe_01 Gebelıkte bebegı en çok etkılayen kan sekerının düşmesi Şekerın yükselmesinden ziyade düşmesi daha çok tehlıkelı bilen yok .
Srfe_01 bizde müslümanız elhamdulillah bizde bu seneye kadar orucumuzu tutuyorduk hamılelık söz konusu olunca telafı etmeye bıraktık şimdi bize imansız muamelesi yaparlar ☺️
Deletedmom727271 Srfe_01 imansız muamelesi kimse yapamaz çünkü Allah hamileleri emziren anneleri muaf tutmuş. Dinimiz bu kolaylığı vermiş bize niye tutmuyorsun diyemez kimse. ilk hamileliğim de tutmadım bunda da tutmuyorum kazasını sonra veriyoruz sağlığımız yerinde oldukça 😊
Srfe_01 Soncul bebegım amnıyon sıvısı 3 saatte bır kendını yenılermıs burdan pay biç nasıl zarar verdıgını
Kbramsa Srfe_01 ya bide bugün sigara içiyor musunuz ben orucu açtıktan sonra içiyorum diye bi post açmış biri yani neden hamile kalıyorsun ki madem daha karnındayken umursamadığın bebeğe hayatta ne kadar faydan olabilecek deli oluyor insan