Linammm01 Merhaba arkadaşlar ben ayın 29 da beta baktırmıştım adetime 3 gün vardı 26 çıkmıştı bugün adet günümden 3 gün geçti ve kanama gördüm ne olabilir sizce normalde günü gününde adet olurdum
Soncul Linammm01 yerleşme kanaması diyor herkes ama doktor kan gelmesi hiç normal bişey değil diyor bende de gelmedi 🤷🏼♀️
egemomss Bugün benden de koyu renkli hafif bir kanama geldi 5 haftalık şuan doktoru aradım yerleşme kanaması olabilir dedi
egemomss Linammm01 Yaa işte benimde ilk gebeliğim tecrubesizim bana fitil vermişti düşük riski için onu 2 tane koy sabah akşam dedi
egemomss Linammm01 kaç haftalık görünüyor küçükse eğer acildeki ultrasonlar yetersiz olabiliyor yarın gel diyorlar