Ballilokmatatlisikizim Sadece Duru ismi nasıl ? Aslında güzel ama yanına birde bunu koysan efsane olur çok yakışır dediğiniz bir isim daha öneriniz var mı ? Yok yok tek gayet güzel mi 😅
Cananyildiz Ballilokmatatlisikizim ben tek isim seviyorum çünkü kullanmayacağımiz ismin kimlikte yazmasını istemiyorum. 2 isim olupta 2sini birden söyleyen yok denecek kadar az. Siz Duru sare diye seslenebileceginize inanıyorsanız veya herkesin duru sare diyeceğine o zaman 2 isim koyun 😊
Ballilokmatatlisikizim Cananyildiz ilk kızımın 2 ismi var ve sadece 1 i kullanılıyor. Diğeri yabancı bir isim gibi geliyor . Gönlüm hep tek isimden yana aslında . Ama insan karar veremeyince seçim yapayınca sanırım 2 ism koyuyor☺️