Naneliayran Kızlar 31 haftalık hamileyim. Vajinal bölgemde inanılmaz ağrılarımdan dolayı doktor antibiyotik başladı. Daha önce başına gelen var mı? Bebeğe zararı olur mu ?
Fatma3434 Naneliayran hamile olan herkeste var canım. Merak etme. İlaç vermişse hamilelere göre vermiştir.
Lavina Naneliayran ilaçınızı kesinlikle kulanın bende de enfeksiyon olmuştu ben fark etmedim çoçuğum doğdu enfeksiyondan 1 hafta küvezde kaldı
3oglanannesi Naneliayran enfeksiyon dan doğal bişey yokki 20.haftada beri antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon antibiyotik ten daha tehlikeli hemen geçmesi için herşeyi yapmak lazım
Laye Bende enfeksiyondan dolayı birkaç kere antibiyotik kullandım bebeğe bir zararı olmuyor gönül rahatlığıyla içebilirsiniz