Meltemd Merhaba gebelik sürecinde Ermeni hastanesi dr. Agavni Tezenli hanıma giden kimse var mı? Doktor hakkındaki yorumlarınızı öğrenebilir miyim?
Denotemo Meltemd ben bir seneden fazladır ona gidiyorum. 31 haftalık hamileyim. Cok tatlı bir insan👍🏻
Ozgeyrsc Meltemd ben dört sene falan kist için gittim çok memnundum çık tatlı çok ilgili şimdi ona gitmiyorum maleaef ama keşke gitseydim
Moryel Meltemd ben gidiyorum 10 haftalık gebeyim. Çok yapıcı ve güleryüzlü bir doktor. Tavsiye ederim.
Deletedmom0330 Ben gidiyorum memnumum. Muayene ücreti 175 oldu bikaç ayda bi 20 şer lira zam geliyor. normal doğum 3200 zorunlu sez.4200 istege baglı sez. 4800
Hilal34 Moryel bende şuan 10 haftalığım ☺️Ama biraz parası yüksek geldi daha uygun yerlere bakacağım 😯