SedaYldz Hastanesinde doğum yapan var mı doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı ebeler nasıldı? İlgi alaka nasıldı?:)
Betusgani SedaYldz Benim doktorum Zahide Küçük çukurambar koru da doğum yaptıracak, genel olarak doktorumdan çok memnunum İnsaAllah sağlıkla doğum yapabilirim 🥰🤲🏼
Gunescicek şuan koruya gidiyorum nasip olursa mayısta doğumun olacak doktorum muhittin tamer mungan bende burda bekleyim yorumlar nasıl