Kremlerle yağlarla belli biyere çatlakları önlersin ama bol su içmek gerek o kaşıntıların coğu içerden geliyo aslında bende kaşınmaya başladım daha 4 aylık gebeyim halbuki 2 de doğum yaptım ama bunda sanırım biraz erken cıktı göbeğim. Öbürlerinde krem vs hiç kullanmamıştım bile cok yırtıklarım yoktu karnım cok cıkmadığından çokta yırtılmadı.ama genel olarak anladığım bol su içmenin faydalı olduğudur.