38 haftalık hamileyim gebelik şekerim var ama diyet yapmıyorum sadece dikkat ediyorum. Bazen bi kuru fasulye iki kaşık pilav 150 yapıyor şekerimi bazen de şerbetli bi tatlı 100 yapıyor sadece. Ben bu şeker işinden bi şey anlamadım. Dışarda sufle yedim 107 olmuştu o kadar ağırdı bi de 🤷🏻♀️ Doktor kronik yükseklik sıkıntı dedi Yani sürekli yüksek olmasın ara ara yükselmesinden bir şey olmaz dedi. Şeker olayından bir şey anlamadan doğurucam bu gidişle 😂