Kizlar hayırlı ramazanlar.. 🌙
Ben bir iki güne 34 haftama giricem. İkinci dogumum bu.. sezaryen olacak.. devlette olacağım. Kontrole gittigim doktor bir ara git gün al dedi hangi hastanede yapacaksan dedi.. sizce kaçıncı haftamda gün almaya gidersem doktor gün verir.. son kontrolum 32 haftalikken gittim 36 ya kadar gitmesem sıkıntı olur mu ?