Kızlar dün karında gerginlik bel ağrısı diye acile gittim. Alttan muayene ettiler ve canım baya yandı. Nst de kasılma çıkmayınca eve gönderdiler. Eve geldikten bir saat sonra akıntıyla beraber kan geldi ve başka bir hastaneye şehir Hastanesi’ne gittik şartları iyi diye. Orda da nişanın gelmiste olabilir muayenedeb sonra da olmuş olabilir dedi geçti doktor öyle gönderdiler. Kasıklarımda hafif ağrım da var. Sabah yine silince geldi. İçim huzursuz oldu. Yarın kendi doktoruma randevum var çok hzuursuz oldum