Kızlar merhaba 5+2 hamileyim. Pcos’lu bir kadın olarak 8 ay kadar denedik. 8. ay allah nasip etti diyelim. Kendi denediklerimi burada paylaşmak isterim, belki başkalarına da fayda sağlar.
Öncelikle regl’den 1 hafta sonra kadar sabahları soğan suyu içmeye başladım. Çok düzenli içemedim ama aklıma geldikçe de atlamadım. Bence soğan suyu rahmi temizliyor ve hazırlıyor. Yaklaşık olarak 7 gün kadar içmişimdir.
Öğlenleri kuru incir yedim. Yumurtanın gelişmesi için faydalı olduğu söyleniyor gerçi suyunu vs hazırlayıp kür gibi kullanıyorlar fakat ben uğraşamadım meyvenin kendisi faydalı sonuç olarak.
İlk defa ovulasyon testi kullandım internetten alıp. Sat’tan sonra 10. gün falan başladım 14. gün pik gördüm. Pik gördüğüm gün dahil devamındaki 4 gün değerlendirildi.
Şimdi en can alıcı kısım “yakı bandı” kullandım belime, kalçamın üst kısmına yani. Bu biraz bel ağrısıyla ilgiliydi ama yumurtlama günüme denk geldi. İnternetten araştırabilirsiniz faydası olduğunu düşünen çok insan var.
Kısaca ben tüm tuşlara aynı anda bastım galiba 😂 Ben 45-50 günde bir zor regl olan insanım, bana faydası oldu umarım sizlere de faydası olur. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏🏻😇